Salam!

jaha, så var ännu en vecka över. Idag hade vi svenska, naturkunskap och kulturhistoria. Bilden var inställd även idag och jag spenderade tiden med att sova.. kanske inte det smartaste när pa ska in om en vecka. hah.

i alla fall. Kom sent till svenskan då jag skulle till tandregleringen. Väl klar där tar jag en promenad tillbaka till skolan i det fina vårvädret och ca 5 minuter efter det att jag kommit till klassrumet, sagt "Jag har varit hos tandregleringen" och satt mig ner säger Calle att vi får sluta tidigare.
Efter maten hade vi Naturkunskap. Våran klass är, citat från Rickard, "som en bunt av sexåringar". och jag kan bara hålla med honom på den punkten. Vi fick även reda på att han på fredag nästa vecka kommer att skicka ut IG-varningar till dem som inte lämnat in 5-6 labbar och haft några veckans klipp.
Har suttit sen jag kom hem och skrivit labbar. nu har jag skrivkramp, men äntligen tillräckligt med labbar för att slippa få IG stämpel. Nu krävs det bara att jag tar tag i veckans klipp också :))
Efter Nk skulle vi ha kulturhistoria, och sista muntliga redovisningen. Rickard, jag och suzie sprang till hemköp och köpte glass och godis och tydligen kom vi försent för alla satt och väntade på oss och var ganska irriterade på oss.
5 minuter mer eller mindre spelar väll inte så stor roll.

Ja, det var dagen i korta drag. Nu är jag helt slut. Imorgon ska jag sitta med PA hela dagen så jag behöver min dagliga (nattliga?) ranson av sömn (men det slutar väll med att jag hamnar framför tv:n och går och lägger mig vid 1-halv 2) fast det är ju sånt som fredagskvällar är till för :))

Shokran Maesalama~

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback