AAAAHHHHhh!!!!

AAHÄLRTGRKLGFNMVXBNML!!!!!!
Jag måste få skriva av mig mina agressioner på Cristina Glasell.

Jag blir så arg på henne!! Fick bara VG i betyg i gympa. Hon har alltid sagt att om vi fick MVG på provet skulle vi få MVG i betyg. Jag fick 37,5. MVG låg på 38. Jag fattar det inte?!

Jag försökte argumentera med henne. Jag hade ju VG+ under hela tiden vi hade Björn. Men han hade tydligen bara skrivit VG! Hon sa att jag legat på VG under hela tiden och att det inte räckte. Jag hatar henne för det! Jag hade ju intalat mig att jag redan hade mitt MVG i gympa. Jag har slitit för det. Gått på alla lektioner. Varit med på alla gånger vi sprungit stureloppet. Jag förtjänar ett MVG!!



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback