Det löser sig. Det gör det alltid.

När jag kom till engelskan idag var det inte mycket folk där. Tror vi var 11. Klassen ska bestå av cirka 30 pers.
Jag sa till Annelee att jag inte kunde redovisa om mitt PA idag pga för mycket i skolan och hon drog till med "We had an agreement". Men jag fick trots det min vilja igenom. Det blir en redovisning nästa vecka istället :)
Vi lyssnade på några andra redovisningar och hade en hörövning som det faktiskt gick bra på. Sen jobbade vi bara i boken. Jag fick även tillbaka min Future goals, fick VG på den så nu blir det förhoppningsvis det betyget i Engelska C. Annars tänker jag överklaga!

Lunchade med Mimo. Pratade om lite allt möjligt.

Sen var det foto. Temat Time Machine skulle in idag. Jag och Jessica satt vid Photoshop hela lektionen och fixade med våra bilder. Så här blev mitt resultat:



Blev faktiskt rätt så nöjd med det. Till nästa vecka ska Agneta ha skrivit ut fotona och vecka 22 ska de ställas ut på Galleri Norre Port. Det ska bli kul att se alla andras tolkningar på "time machine". :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback