Hur ser en duvunge ut egentligen? Dem ser man ju aldrig.

Just nu sitter jag med Nk:n. Vår grupp ska redovisa vårt studiebesök som vi gjort på Birgittakliniken. Det kommer bli mycket intressant att lyssna på kan jag lova! :)
Jag ska snacka om permanent hårborttagning. Om man ändå hade haft råd med det, men det kostar som sagt 7200:- per behandling för benen och bikinilinje. Liite mycket pengar enligt mig.

Fredrik, Lollo och Dennis var för övrigt borta idag. Vi skulle jobbat med redovisningen efter skolan. Nu blir det jag och Suzie som får jobba extra hårt igen, vilket inte är kul alls. Men vi måste göra den imon för jag tänker då inte göra den på Sture på stan!

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Inte jag heller. Hellre dör jag en långsam död imorgon.

2009-05-14 // 20:43:32
» Malin

suzie kommer att gå in i en inferno-kris då. :P

2009-05-14 // 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback