Oh!

Någon mer än jag som längtar till imorgon?!
För imorgon är det bal! Yey!

Idag inhandlade jag de sista sakerna till balen. Lite saker till håret, en Maybelline mineral foundation och örhängen. Nu tror jag faktiskt att jag har allt.

Jag färgade håret i förrgår och det blev gult.. haha. Jag fick lite smått panik, men som tur var köpte jag ett silverschampo som hjälper jätte bra! Har börjat få lite askblonda slingor i håret nu och den gula färgen försvinner sakta men säkert.
Testade även att baka en cheescake med lemoncurd igårkväll och den blev jättegod! Den ska jag definitivt ha på min student! :)

De senaste dagarna har jag varit lite smått panikartad. Jag har inte haft koll på någonting alls känns det som. Men nu börjar jag slappna av lite mer. För sista läxan lämnades in igår i kuhi. Sista läxan för alltid. Det gör mig glad :)

Så idag ska jag testa en håruppsättning som jag har bestämt mig för att ha imon och så ska jag tvätta håret med silverschampot en 2-3 gånger till idag, sen är nog allt klart till imon. Puh.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback