sick.

Jag vaknade igår och hade ont i halsen. Jätte ont! Kunde knappt svälja.
Men jag beslutade mig för att åka hem till pappa i alla fall.
Det slutade med att jag fick feber och låg och sov större delen av dagen igår.
Som tur var blev min hals bättre under natten och jag har bara lite ont nu, men nu är jag jätte hes i stället. :(

Jag har knarkat halstabletter (som inte hjälper) och försökt plugga filo, men det går inte in i hjärnan min. För mycket om filosofer och trams. Jag kommer ha glömt allt till på onsdag! Det lovar jag.

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Kommer du imon då?

2009-05-24 // 18:09:34

nej, det märkte du antagligen idag. men imon kommer jag! :D

2009-05-25 // 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback