11 november.

Dagen började med att jag träffade Suzie på busshållsplatsen vid 11 och så åkte vi till stan. Gick lite i affärer och åt lunch. Sen vid 1 skulle jag till Medborgarskolan, så Suzie tog bussen hem och jag tog en kort promenad dit.
Tiden där var bortkastad. Vi gick igenom saker vi gått igenom innan och sen frågade de till och med oss vad vi ville prata om. Herre gud. De ska ju de veta...
Vid 3 gick jag in till stan och mötte Lollo, Lina och Fredrik på Espresso House. Pratade lite om allt möjligt. Bland annat bestämde vi att vi skulle gå på bio på söndag. 2012 ska vi se. Verkar jätte bra! :D Det blir jag, Linus, Lollo och Fredrik som ska dit.
Tog bussen hem med Fredrik för att sedan en halvtimme senare ta bussen tillbaka till stan. Vi skulle på Afrodans jag och Fredrik. Postade ett brev till försäkringskassan, så om 15 dagar får jag äntligen mina efterlängtade pengar! :D Woho! Sen drog vi till Friskis och Svettis. Jag var nervös, Fredrik skulle ju tvunget stå längst fram, och jag visste inte hur svårt det skulle vara. Är ju ingen mästare på det där med dans.. Men det visade sig att det var riktigt lätt att hänga med. Och det var riktigt kul också! Tiden bara flög förbi!
Var hemma vid 8 någon gång. Denna dagen har verkligen gått fort! Men jag hade megakul idag! :D
Har även bestämt att träna Spinning med Fredrik på tisdag. Vi får väll se hur det går... 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback