13 november.

Idag har jag inhandlat en ny säng. Från Jysk. Den kommer på måndag :D Wie!
Och innan dess var jag på medborgarskolan.. Vi gjorde något test och sen tog vi kaffepaus. Efter det hade de tydligen inget planerat, för den resterande timmen satt de bara och diskuterade sport (igen) och jag spenderad tiden med att fylla i alla bokstäver på det pappret vi fått..

Sen ringde pappa för några timmar sedan och sa att det inte blev något denna helgen. Ganska glad för det faktiskt. För det betyder ju att jag kan vara med på en planerad grej. Berättar mer om det på söndag! För det är hemligt änsålänge ;) Det ska bli så kul!

Och på söndag blir det som planerat bio på kvällen. 2012.

Känner på mig att denna helgen kommer bli underbar! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback