16 november.

Dagen har varit underbar änsålänge.
Fick min säng imorse och nu är den uppsatt och så. Den är jätte skön :D
Och så ringde någon från Max hamburgarresturang och frågade om jag fortfarande var intreserad av jobbet. Självklart! Så jag ska dit på onsdag vid 11 på arbetsintervju!
Sen åkte jag till Medborgarskolan och var där i en timme.
Sen skulle jag träffa Suzie i stan, men hon tog så långt tid på sig. En hel timme fick jag vänta på henne!
Men sen gick vi i lite affärer och så åkte vi till Onoff för hon skulle tvunget köpa hörlurar där. Men hon hade missuppfattat något, så några hörlurar blev det ju inte.
Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här och är helt slut i kroppen.
Och jag ska på bio ikväll! Vid 9 börjar den. Men det ser jag fram emot! :D 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback