18 november.

Uhhh.. Jag är helt slut!
Jag har precis kommit hem från en jobbintervju som gick bra, men som bara varade i 10 minuter. Och sen åkte jag direkt till Flygstaden för att lämna in intresseanmälningar till Ica Maxi och Willys. När väl det var gjort skulle jag ta bussen tillbaka, men hade precis missat den och nästa gick inte förrens om 20 minuter. Så jag gick mot Hallägra istället. Blåsten och regnet gjorde att jag gick i snigeltakt. Men nu är jag hemma och har precis bytt om till torra kläder och gjort mig en kopp varm choklad :D Mums!
Ikväll blir det som sagt afrodans och om inte klockan blir för mycket och jag inte är allt för trött sticker jag kanske hem till Linus :))

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback