22 november.

Igår precis innan bion fick jag ett sms av Fredrik. Tydligen hade han inte fått tag på låskortet så studiobesöket blev inställt. Men jag tyckte ändå att vi skulle träffas allihopa idag och föreslog en filmkväll istället. Vid 10 tiden pratade vi om det över msn. Det blev bestämt att vi skulle vara hos Lollo. Jag hade bakat en kladdkaka igår som jag skulle ta med mig till studion och bjuda alla på, så den följer med hem till Lollo ikväll :)
Vet inte riktigt vilka som ska med ännu. Det blir i alla fall jag, Lollo, Fredrik och Linus. Kanske Dennis och Emelie också. Vilken film vi ska se vet vi inte heller ännu. Det är bara att vänta och se. Emelie tar förhoppningsvis med sig någon bra.
Men det ska bli kul ikväll faktiskt. Bra att det blev någonting trots allt. Vi träffas ju inte så ofta längre och det är lite tråkigt. 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback