23 november.

Efter jag varit på Medborgarskolan träffade jag Fredrik på bibblan och sen gick vi till Friskis för att testa på gymmet. Vi tog en promenad dit. För en gångs skull hade vi ju inte brottom. Men väl på gymmet blev det dock inte riktigt som vi tänkt oss. Motivationen hittade vi aldrig och därför tränade vi bara ett kort tag. Men jag kan trots det säga att jag faktiskt har lite träningsvärk i armar och mage nu. Så helt bortkastat var ju inte tiden där.
Men vi enades båda om att gymmet inte var något för oss. Blir till att gå på fler pass istället. Men det är ju inte fel det. :))
En promenad in till staden igen blev det för Fredrik skulle inhandla balsam och godis. Dock kan jag stolt meddela att jag inte köpte godis ;) höhö.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback