30 november.

Varit på Medborgarskolan idag igen. Satt bara vid datorn i 3 timmar och gjorde lite tester på vad man kunde tänka sig jobba med. Självklart var det konst och foto som var högst upp på listan. Som om jag inte redan visste det..
Sen testade vi även på att göra ett gammalt högskoleprov från 2004. HAHA, det gick sjukt dåligt.

Träffade Suzie halv 1 och jag köpte hårfärg på Kicks och en mascara på H&M. Hon köpte vantar på Åhlens. Sen mötte vi Fredrik och vi snackade lite med honom på bussen hem. Bland annat om julklappsbyte och träning som aldrig blivit av förra veckan. Vi måste skärpa oss!

I alla fall. När jag kom hem färgade jag såklart håret. Samma som vanligt, askblondt. Det blev väll bra antar jag. Lite gult blev det nog, men jag ska se till att tvätta det mycket med Silverschampoo nu denna veckan. Sen blir det nog bra :)

Vid 5 tiden kom även Suzie hit en kort stund och vi satt och kollade igenom skolkatalogen som hade kommit. Sen skulle hon hem och äta och jag likaså.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Förutom att jag ska till Medborgarskolan igen då. 9-12. Underbart...


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback