Bio.

Åhhhh!! Har precis varit på bio med Marry.
Vi såg New Moon och måste bara säga att det var en av de bästa filmer jag någonsin sett!
Sjukt mycket bättre än vad boken var, vilket gladde mig!
Så nu längtar vi båda till nästa film, trean, Eclipse.
När kommer den ut egentligen, någon som vet?


Kommentarer från er söta läsare.

typ juni kommer den! Min new moon upplevelse vart inte så bra, massa fjortisar som skrek så fort edward eller jacob syntes i bild..sjukt jobbigt. Jag och josefine skämde ögonen ur oss för deras skull :(

2009-11-22 // 13:13:38
» ronja

åh ja! Jag läste precis det på din blogg :( Så tråkigt! Borde ju finnas regler om sånt på en biograf kan man tycka.

2009-11-22 // 15:03:42

ÅÅÅÅÅÅHHHH!! jag får abstinens!! måste se den igen!!!!

2009-11-22 // 18:33:33
» ronja

JAG MED!!!!!!!

2009-11-23 // 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback