Hej.

Åkte som sagt hem till Linus och vi kollade på två filmer jag inte kommer ihåg namnet på. Den andra var riktigt bra faktiskt! Sov även över där eftersom jag missat sista bussen hem. Smidigt smidigt.
I alla fall är jag  e x t r e m t  trött idag. Vi sov inte alls bra inatt. Vred och vände på oss hela natten typ. Slumrade väll till i någon timme, men mer än så blev det inte.
Skulle dessutom till Medborgarskolan vid 1 sen. Men när jag kom dit visade det sig att vi skulle på studiebesök på Högskolan vid halv 2. Underbart. Jag var ju inte där igår och ingen smsade mig om det. Snälla vänner man har där :P
Nu sitter jag och ojjar mig över att det gör ont i hela kroppen från afron igår och har precis druckit upp min varma choklad och ätit två mackor. Var så hungrig att jag knappt kunde ta mig hem. Magen värkte och plånboken ekade tom. Det gjorde ju inte saken bättre att det var några riktigt jobbiga typer som tog samma buss som mig hem. Spelade musik högt och skrek och hade sig.
Ska nog ta en powernap eller hälla i mig något koffeinhaltigt snart så jag piggnar till lite. Klockan är ju bara 16:30!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback