Njaaaa...

Det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss igår.
Vi var hemma hos Johanna vid 9 tiden och hade det trevligt där.
Sen vid 11 tiden (?) gick vi hem till mig, så bytte jag väska och så skulle jag och Fredrik ta bussen till stan.
Och så missade vi den med någon minut bara.. Gud vad irriterad jag var då!
Så vi bestämde oss för att gå in till stan, nästa buss gick ju inte förräns om en timme.
Väl inne i stan svängde vi in till Ida's och tog några shots där, sen drog vi till Asian och träffade Tobbe, Evelina och Jakob där. Senare hamnade vi på B&B med Evelina och en av hennes vänner. Vi skulle egentligen gått till The Corner, men det var för lång kö.
Vi dansade där i någon timme eller så, och när klockan blev 20 i 3 gick vår sista buss hem så den var vi tvugna att ta. Vi ville ju inte behöva gå hem IGEN denna helgen. Det hade redan hänt två gånger den senaste månaden ;) höhö.

Kanske inte den bästa kvällen jag varit med om, men inte den sämsta heller.
Jaja, det blir antaglien utgång nästa helg igen, för Suzie ville det :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback