To shop or not to shop, thats the question.

Hej igen.
Nu har jag vilat ut mig från igår. Dock sov jag bara till halv 11. :P

I alla fall hade jag tänkt lägga upp bilder på det jag köpt, men det visade sig att batteriet till min kamera inte var laddat... så det får bli en lista istället ;)

  • Ett par leopard leggings
  • Ett par svarta "fodrade" leggings
  • Ett par tajta jeans
  • En tjock huvtröja, svart
  • En stickad kofta, vit
  • En lång tröja med silverdetaljer
  • Ett linne, svart
  • En t-shirt, grå
  • strumpor
  • trosor
  • vantar
  • Björn Borg necessär
  • Parfym
  • Smink grejer
  • två skärp, flätade
  • Proffs torrshampoo och hårspray
  • Godis

Allt för 1113,65 ;)


Kommentarer från er söta läsare.

fuck you ronja!! jag vill också shoppa!!! ><



<3

2009-11-12 // 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback