1 oktober.

Sitter här hemma, själv, och lyssnar på musik. På högsta volym. Underbart!

Idag händer det inte mycket. Men imorgon ska jag på någon information på Arbetsförmedlingen. Tråkigt..
Ska vara där 13.30 och antar att det håller på i någon timme som förra gången.
Ska få info om jobbgarantin för ungdomar, och det betyder att det gått tre månader sedan jag anmälde mig på arbetsförmedlingen, och det betyder att jag  ä n t l i g e n  kommer att få in lite pengar på mitt konto igen! Gud vad jag har gått och snålat denna sommaren. :(
Om jag inte fyllt år i september vet jag inte hur jag hade klarat mig faktiskt.. Hade väll varit tvungen att ta ut pengar från mina fonder eller nått.

Och föresten, detta lyssnar jag på nu:


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback