14 oktober.

Ja, om en halvtimme ska jag ta bussen till Medborgarskolan. Kuul..
Hemma om cirkus 4 timmar.

Men en kul grej är i alla fall att Fredrik försöker fixa så att vi (jag, Fredrik, Lollo och Suzie) kan åka till fotostudion på Sture i helgen. På söndag blir det antagligen, eftersom jag är hos pappa.
Men jag får be honom släppa av mig utanför skolan när vi ska hem :)

Åh, jag längtar!

Och så har jag äntligen skickat iväg ett litet e-mail till en av mina släktingar i Tyskland. Så snart klirrar det till på bankkontot rejält! :D Wei!
Fast dem pengarna ska jag i för sig använda till körkort, men ändå!

Livet känns inte helt fel just nu trots allt.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback