16 oktober.

Idag vaknade jag 7 och tog bussen till Medborgarskolan vid halv 9. Kom dit och fick reda på att vi skulle ha en "datalektion". Åh, jag tyckte så synd om han som höll i lektionen. Han punktade upp 4 saker på tavlan. Allt kunde vi redan. Kunskaper i Word, CV, aktivt sökande på internet. Den sista kommer jag inte ihåg... men det var också nått självklart som man gått igenom 106363456 gånger i skolan.

Vi satt där i knappt en timme och sen skickade han hem oss. Vi hade ju inget att göra där om vi redan kunde allt.
Så nu sitter jag här hemma i värmen igen och ska bara ta det lungt resten av dagen. Om det slutar regna drar jag och kameran antagligen ut på en liten runda :)
Imorgon ska jag hem till pappa och på söndag blir det studion med Fredrik, Suzie och Lollo. Det ser jag fram emot!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback