2 oktober.

Dagen började segt. Jag vaknade vid 9 nånting och satte mig vid tv:n. Kollade på Heroes som jag spelade in igår kväll och sen tog jag en lång och härlig dusch. Efter det satte jag mig vid datornoch bara väntade på att klockan skulle bli ett så jag kunde ta bussen till arbetsförmedlingen och vara med på en information som jag säkert inte skulle få ut något bra av alls..

Men så fel jag hade. Själva informationen var tråkig i sig och höll på i ca 30 min. Men sen satt det någon serb i 20 års åldern som helt plötsligt frågade när han skulle få pengarna från försäkringskassan. Han hade tydligen inte haft pengar i 4 månader och började bli lite otålig. Han uttryckte sig även med att säga "Värsta politiken" ett antal gånger. Sen helt plötsligt sa han "Ursäkta, jag har lite brottom och om vi bara ska snacka om politik och skit så har jag inget här att göra." Sen tog han sina papper och gick. Höhö. Alla var som sagt ganska chockade över hans beteende.

I alla fall.. efter mötet träffade jag Suzie och hon var snäll och köpte cider till mig på Systembolaget :) Tack sötnos! <3 Sen gick vi mest runt och kollade i lite affärer. Ett snabbt stop på Mc Donalds gjorde vi också.
Åkte buss till Ica Söndrum för Suzie skulle hämta ut tre paket och sen bestämde vi oss för att promenera hem i det härliga vädret!

Det är i stort sett så min dag sett ut. Kanske blir dett till att poppa lite popkorn och kolla på någon bra film ikväll. Och imorgon blir det utgång med Lollo och Fredrik! Kul! :))


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback