30 oktober.

Ja, Halloween festen igårkväll blev riktigt lyckad!
Vid halv 7 gick jag till Fredrik och där möttes jag av ett vimmel av folk. Fredrik, Lollo, Dennis och Emelie stod alla på toan där nere och trängdes. De försökte alla sminka sig framför den lilla spegeln som fanns. Sen skulle ju även jag komma fram och sminka mig. Men efter mycket om och men blev vi klara och gick till Annas hus vid 8 tiden. Väl hos Anna bjöds det på bål från pumpan, man var dock tvungen att fråga honom innan man tog. Några andra regler fanns också. Man var tvungen att dricka med fel hand, det vill säga höger för min del, man fick inte säga typ och lixom och man fick inte heller prata svengelska. Om man bröt mot reglerna och blev påkommen var man tvungen att dricka.
Självklart fanns det gott om Halloweengodis, läskiga fingrar man kunde äta och annat som hör Halloween till. Som spindelnät i varje vrå, pumpor och fladdermöss.
Resten av kvällen satt jag mest i soffan och pratade med en Linus jag träffat där. Han var riktigt trevlig faktiskt. Men det dansades även, lektes lekar och folk verkade ha allmänt roligt. :)
Vid 5 tiden hade de flesta gått hem, men vi var ett litet gäng som satt i soffan och snackade om lite allt möjligt. Men sen var det dax att gå hemmåt i kylan. Själv var jag hemma vid halv 6 och somnade direkt!
Vaknade vid 8 igen av att mitt rum var alldeles för ljust! Gick och tog ett glas vatten, drog för mörkläggningsgardinerna och gick och la mig igen.
Nästa gång jag vaknade var vid 12, denna gång utan röst. Men jag lever i alla fall, så Suzie, om du läser detta (Vilket du antagligen gör), vi ses fortfarande ikväll vid halv 9 ;) Höhö!

Lite bilder lovade jag också igår ju :)
Enjoy~



                   



  




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback