6 oktober.

Sitter och planerar en resa till Helsingborg.
Ska dit någon gång under vecka 44 med Marry. Vi ska bland annat ta en tur till IKEA och Väla :)

Har precis kollat upp tåg- och busstider och pris på det. Och det blir faktiskt inte så mycket jag behöver lägga ut. Tur det. För jag får ju tydligen inte några pengar från försäkringskassan förräns i slutet av november. Dumma arbetsförmedlingen som lovar en pengar efter 90 dagar. De bara ljuger :(

Jaja.. imorgon ska jag i alla fall dit igen. Ska på något uppföljningsbesök. Kul.
Men efteråt ska jag i alla fall träffa Susanna i stan. Så det ser jag fram emot!
Vi ska nog mest gå runt i några affärer och fika någonstans tror jag.
Och jag ska äntligen köpa hårfärg. Antagligen blir det på Kiks eftersom jag har 20 % rabatt där.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback