7 oktober, vilken härlig dag!

Ojojoj, vilken händelserik dag det varit idag! :)
Bästa dagen på länge faktiskt!

Började med att åka in till arbetsförmedlingen vid 11 och blev inskriven i medborgarskolan. Härligt.. (eller inte). Ska dit på tisdag klockan 13.00. Antagligen är det bara lite info och så nu första gången.
Sen gick jag till bibblan och lånade Zenith av Julie Bertagna. Första boken läste jag i tvåan på Sture. Hoppas denna är lika bra som ettan! Sen skulle jag träffa Suzie halv 1 på österskans, men klockan var bara halv 12 så jag satt på bibblan i en timme och läste..
Träffade Suzie och strax efter kom Evelina och hämtade oss och så åkte vi till Sture (Åh vad jag saknar den skolan!!). Mötte upp Maja utanför och gick till Bergmanssalen. Vi såg någon föreställning som var sådär. Låtarna var dock helt okej :)
Efteråt gick vi till stan och fikade på Hello, gick till systemet, Åhléns och sist H&M.
På bussen hem mötte vi Fredrik, som hade haft sin första körlektion.

Nu sitter jag här och har ont i fötterna av mina högklackade skor. Dagens inköp blev ett par jeansleggings, ett linne, hårfärg och silverschampo. Imorgon blir det till att färga håret, för man vill ju vara fin till på fredag. Då ska det festas loss rejält!! Åh vad jag längtar! :D

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

jag längtar också! jättemkt!

2009-10-07 // 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback