9 oktober.

Har vaknat några gånger i natt på grund av magont. Usch!
Om inte det var nog vaknade jag 8 imorse och kunde inte somna om på grund av att det gjorde så ont..
Grrrrr...

Nog om det. Kollade klart på de två sista avsnitten av Heroes idag. Så nu längtar jag till nästa säsong! :D
Och på tal om längtan, vem längtar inte till ikväll??! Gud va kul vi ska ha!!
Så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig ;) höhö.
De som känner mig vet att det kan ta ett tag. Kanske hala dagen..
Och jag har ju ändå inget annat för mig, så varför inte?

I alla fall ska digitalkameran med ikväll! Det är det bud på! :)

Detta lyssnar jag på för tillfället:

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback