Halloweenfest!

Ikväll blir det alltså Halloweenfest hos Anna. Men innan dess ska jag ha hunnit åka in till stan för att möta Suzie, så ska vi ta en sväng in på systemet och vi ska nog gå runt i lite andra affärer också. Sen hem och sedan (någon gång vid 6-7 tiden) ska jag till Fredrik så ska vi göra oss i ordning där. Sen bär det av till Anna. Vet dock inte var hon bor så hoppas att Fredrik eler Lollo vet det. :)
En del bilder lär ju bli tagna ikväll. Vi får väll se om jag lägger upp några här imon när jag sovit ut.

Ungefär såhär kommer jag att se ut ikväll:
Vad tycks?


Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

niiice! :D jag gillar det!

2009-10-30 // 16:12:13
» Suzie

Ronja Cullen <3

2009-10-30 // 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback