Klassfest och utgång.

Gårdagen blev väldigt lyckad enligt mig!
Kom hem till Fredrik vid 7 tiden och fick träffa alla härliga människor från Sture igen! Plus lite annat trevligt folk. :)
Det pratades, dansades och skrattades mycket. Jag hade ont i kinderna, så mycket skrattade jag!
Sen vid halv 12 (?) tog vi bussen in till stan. Vi tog upp större delen av bussen. Gick till The Corner och där var det livat minsann! Och fullt med folk! (såklart..)
Jag och Susanna höll ihop större delen av kvällen/natten. Men sen beslutade de sig för att gå hem vid 1 tiden. Lite tråkigtg tycker jag. Men Fredrik och jag beslutade oss för att stanna en stund till. Vi dansade en stund till och hade det jätte kul. Sen träffade vi Kim och hon letade efter Sofia så jag och hon sprang runt i vimmlet på The Corner och letade efter henne, men hon var som bortblåst.
Vid 3, halv 4 tiden var vi måttligt trötta och bestämde oss för att gå och äta på pastavagnen. Mums! Bussarna hade sen länge slutat gå så jag och Fredrik fick gå hem. Och det tog ett tag vill jag säga! Var hemma vid halv 5 och somnade direkt!

Och idag vaknade jag vid 11, fullt utvilad och inte ett dugg bakfull! Det gillar vi! :D
Höhö. Måste ha varit på grund av den mängd vatten jag drack när jag kom hem.
Man blir törstig av att dansa och äta stark mat och ta långa promenader i mörkret.

Och föresten. Några foton blev det ju inte.. För jag var ju så dum att jag glömde ladda batterierna till min kamera. Så den följde ju inte ens med.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback