The Corner.

Kvällen blev väldigt lyckad enligt mig!
Den började hemma hos Malin med cider och prat. Sen vid 12 snåret drog vi in mot stan. The Corner blev det denna gången. Dock var det lång kö, stod där i minst en halvtimme för att få komma in. Och inte blev det bättre av att majoriteten av oss behövde besöka toaletten. Väl inne hängde vi av oss jackorna (Vi hade stoppat i 4 jackor i min för att slippa betala så mycket, men hon märkte att den var för tung och det slutade med att vi betalade 40 kronor för allt.) Höhö.
Sen blev det dans resten av natten. Riktigt roligt hade jag!
Vid 4 tiden (läs tre, vi ställde ju om klockorna) drog vi oss hemmåt. Jag och Fredrik hade missat sista bussen (igen), så vi gick hem från stan. Tog drygt en timme.
Men det var det värt för att få sova i sin egen säng :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback