16 september.

Hemma från en dag med Susanna. Vi åkte till Onoff och Eurostop.
Jag köpte äntligen en kameraväska till min Nikon D60, bara ett år efter att jag köpt kameran... höhö
Sen gick vi mest runt och kollade i lite klädaffärer. Provade lite kläder, men hittade inget som jag verkligen ville ha.

Väl hemma igen blev jag glatt överraskad av att Marry plingade på. Fick en sen födelsedagspresent! Tack!
En söt liten spargris och godis :)







Kommentarer från er söta läsare.
» Marry

de va så lite ;) du skulle sett simon när han såg godiset xD han ba: FAN VA FUL! AHAH!

men jag tyckte den va lite kul (A)

hihi :*

2009-09-20 // 12:19:31
» ronja

jag tyckte också det var kul :D

Och såg du vad som stod på förpackningen till spargrisen?

"Feed money only!

Not recommended for food!" :D

2009-09-20 // 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback