30 september.

Var precis nere på banken och fixade bankkort, så det kommer om några dagar :)
Tog även ut lite pengar och frågade vad mina tyska släktingar behövde för info för att sätta in pengar på mitt konto.

Nu sitter jag här och gör inget speciellt. Ska nog ta och se en film tror jag. My Sister's Keeper har jag velat se ett tag nu. Den verkar så bra! Och Cameron Diaz är ju med i den. Hon är bra hon!

Fick även en tanke för en stund sedan. Vi har en soffa här uppe i hallen. Den är blå och gul och allt den påminner mig om är att den är så fuuul! Har nog alltid stört mig lite på den. I de 7 år vi har haft den.. Så jag frågade mamma om det var okej om jag målade om den och klädde om sitsen. Och det var det. Ska nog ta tag i det nästa vecka. Inhandla färg och tyg och så :)

Kul ska det bli i alla fall!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback