Frissan.

Om ni inte märkt det var jag hos frissan idag. Och håret blev jättebra! Så nu är jag jätte glad!
Några bilder har jag inte hunnit ta. Eller okej. Några. Men inga jag vill lägga upp här ;) höhö
Så det får ni vänta på.

Efteråt gick jag lite på stan. Laddade mobilen (så nu kan jag faktiskt smsa tillbaka!), köpte en plånbok från H&M som passar perfekt till min väska, och två linnen från Gina Tricot. 
Sprang även på Malin och vi pratade en kort stund. Väldans trevligt.

En ganska bra dag faktiskt. Mer av dem tack!

Imorgon ska jag vakna tidigt, typ 9?.. För att åka ner till banken och ta ut pengar till mamma och även försöka fixa ett bankkort som jag är i så stort behov av!

Och på torsdag ska jag träffa Susanna. Hon ska äntligen visa mig var hon bor nu. Fattar inte varför vi inte tagit tag i det tidigare? Hon bor ju typ 100 meter från mig :o


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Men nu har vi bestämt det :D Jag ska bjuda på något gott. Frukost i alla fall :)

nej, inte äpplen :D

Äppelknyten kanske?

2009-09-22 // 18:27:56
» Malin

Det blev jättesnüggt! :D

2009-09-22 // 20:29:58
» ronja

Susanna: haha, nej. inte äpplen tack.



Malin: tackar! :))

2009-09-22 // 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback