1 april.

Igår stack jag hem till Linus min och vi snackade, mös och kollade på Bröllopsfotografen. Den var inte alls som jag tänkt att den skulle vara, men helt okej faktiskt :)

Åkte hem vid 7 imorse och väl hemma somnade jag snabbt om. Vaknade vid 10 tiden av ett sms från Suzie som undrade om vi skulle åka till stan vid 12. Svarade på smset och somnade om igen. Vaknade vid 11 snåret och åt frukost och sminkade mig lite snabbt, sen gick jag och mötte upp Suzie på busshållsplatsen.

Vi solade lite vid Nissan, som bestämt, men sen blev det lite kallt så vi gick in mot stan och shoppade lite. Hittade en tunika och ett linne på Gina Tricot som jag bara var tvungen att inhandla. Sen handlade vi mat och åkte hem. Såklart skulle det ju börja regna precis när vi stigit av bussen, så vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem. Mysigt..


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Du är så himla snygg i den vita tunikan!

2010-04-01 // 20:10:02

tack suzie! <3

2010-04-01 // 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback