21 april.

Kommit hem efter att ha spenderat de senaste timmarna med ett par vänner. Louise fyllde 20 och det firades hos henne med tårta, glass och (sura) jordgubbar. Det bjöds även på grillad korv och hamburgare. Vi spelade kubb (med vedklossar eftersom vi inte kunde hitta kubbspelet), men det gick så bra så! Mitt lag vann för övrigt!! Haha. Spelade även kort ett litet tag och sen satt vi mest och snackade en massa.

En mycket trevlig kväll måste jag säga! : )

Vid halv 11 åkte jag, Fredrik och Lollo till Halkbanan eftersom Fredrik skulle städa och vi hjälpte till lite vi med. Jag dammsög och torkade bord. Var så duktig så. Varm choklad fick jag som tack för hjälpen. Åh så gott det var! Drack säkert 3-4 koppar! Dock brände jag tungan så har sådär lagom ont nu..

Har precis kommit hem nu och känner att jag fått en sockerkick av varma chokladen. Kan ju inte gå och lägga mig nu.. Men vad ska jag underhålla mig med? Gå ut på en promenad? Läsa en bok? Äsch...

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Hahaha, att gå en promenad alternativt läsa en bok är verkligen SÅ du! ;)

2010-04-22 // 08:29:58
» ronja

i knooooow! det blev till att sitta vid datorn istället ;)

2010-04-22 // 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback