23 april.

Kom hem vid halv 8 imorse efter att ha sovit över hos Linus och gick och la mig direkt. Ställde klockan på 10, vaknade av ringsignalen, men bestämde mig för att sova en timme till. Det blev dock inte så och jag gick upp halv 12. Ops. Åt frukost och sen mötte jag Susanna vid halv 1. Vi gick till nyöppnade Tempo (gamla Konsum) och jag köpte lite mat inför Malmöresan som äger rum inatt. Åh.

Snackade lite med Fredrik om det igår, han vill tydligen vara i Malmö redan halv 5-5 för att ställa sig i kön till Idol. Yes, kul. Kommer behöva gå och lägga mig vid 7 ikväll typ (?) och vakna igen vid 2 för att duscha och göra mig iordning. Får klä mig varmt också. Kommer ju stå ute och frysa i kön i några timmar. Insläppet är vid 10. Härligt. Not..

Men det ska bli kul i alla fall. En liten roadtrip till Malmö är inte helt fel. Komma ifrån lilla Halmstad lite, även om det bara är en dag vi kommer vara iväg.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback