6 april.

Åkte hem till Linus igårkväll eftersom jag kännt mig så ensam och nedstämd hela dagen. Det kändes jobbigt att behöva sova själv i min säng inatt. Så jag messade honom och frågade om jag fick sova där, klart jag fick det hihi.

Väl hemma hos honom kändes det lite bättre i alla fall. Vi kollade på någon film som hette The last house to the left. Den var ganska bra, men lite väl mycket blod och våld enligt mig :P

Idag har jag typ inte gjort ett skit. Kollat på några avsnitt av Cougar Town, lyssnat på musik, ätit på tok för mycket påskgodis och snackat med lite folk på msn. Ska ner och laga mat nu, spagetti och köttfärssås. Sen ikväll kommer ju Dating in the dark och Desperate Housewives, så det blir väll en kväll i soffan för min del. Inte för att det är något fel med det inte : )

Imorgon ska tydligen Fredrik, Lollo, Sofia, Maja, Sofie och Lovisa ut och ta en drink någonstans och Fredrik undrade om jag ville med. Självklart vill jag det!


Kommentarer från er söta läsare.

WOO! girls night framför tv:n ikväll! ;D

2010-04-06 // 17:45:16
» ronja

haha precis! Love Tuesdays ;)

2010-04-06 // 18:22:21
» Suzie

Fyllo <3

2010-04-07 // 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback