9 april.

Idag åkte jag till Medborgarskolan vid 1. Sista dagen jag går där. Har varit där i 6 månader nu och kommer hamna hos Arbetsförmedlingen nu igen. Lovely.
I alla fall. Var där i 1,5 timme och snackade lite och så. Skrev på försäkringskassepapper och sen gick jag till stan för att möta upp Susanna och Evelina och Tova (Evelinas übersöta hundvalp). Vi satt och solade och snackade i någon timme. Sen stack jag och Suzie in på Systemet och jag köpte några cider till imonkväll! Efter det gick vi till Din Sko och jag hittade äntligen ett par skor jag tyckte var snygga! 300 kostade de och dem fick följa med mig hem. Och gissa vad, jag var så ivrig att jag tog på mig skorna medans Suzie var på toa på Biblioteket. Smidig som jag är skar jag upp ena fingret och får självklart blodfläckar på mina nyinköpta VITA skor... ÅÅÅH!
Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade mat och sen fort hem och för att göra hembakad pizza! Bästa sorten! Typ : )

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback