Learn you inside out.

Vaknade vid halv 2 med ett ryck. Jag hade visst sovit lite väl länge och skulle möta Susanna i stan vid 3. Så blev det ju inte. Jag messade henne att jag skulle bli lite sen och gick ner och åt, duschade och fixade mig och lyckades ta mig in till stan vid halv 4.
Vi gick till Lockcenter och jag fick en tid för klippning redan 20 minuter senare. Susanna var snäll nog att sitta och vänta på mig medans jag blev klippt. Resultatet blev faktiskt väldigt bra. Mitt hår var tydligen väldigt slitet, så det var skönt att bli av med det.
Efteråt gick vi lite i afärer i stan och sen åkte vi till Ica Maxi. Köpte hårfärg där, så imorgon ska Susanna hjälpa mig att färga min utväxt. Nu ska jag bli riktigt blond :D Wiho!


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Bli inte dum nu bara! :P

Hoppas i alla fall att inte ditt minne försämras ännu mer efter det där.

2010-04-26 // 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback