Smoke and Mirrors.

Det blev en nattlig promenad hem från Rotorp med Linus och Tommy. Och jag kan ju tala om att en av oss var mindre nykter en de andra. Guess who. Nej, inte JAG för en gångs skull!
Min pojkvän snackade i stort sett HELA vägen hem. Det gick inte att få tyst på honom. Tro mig, jag försökte med allt. Tillslut gick jag bara där bredvid honom och höll i hans hand och försökte ignorera fyllesnacket. Gick och kollade på stjärnorna istället. Mycket vackert var det ;)
Tro nu inte att jag älskar honom mindre för det. Han är bra fin, min pojkvän. Även hans mindre charmiga sidor. hihi

Ett stopp på Östras bageri 04:00 blev det också. Köpte hem 4 frallor till mig och Linus som vi åt till frukost. Himelskt gott! En bit senare skildes vi åt. Tommy gick hem till sig och lämnade mig själv kvar med pratkvarnen som nu började bli ganska trött. Thank god! haha
En stund senare var även vi hemma och gick i stort sett och la oss direkt.

Och idag har vi knappt gjort något. Kollade på halva Natt på Muséet (skivan började hacka), lyssnat lite på musik, jag har visat mina ritskills (HAHA), och så har vi suttit och kollat igenom bilder på mig som liten.

Nu har han åkt hem för att fixa lite grejer och sen är det antagligen fest ikväll igen! Jag är på! Nog för att jag är trött, men what the hell! :D

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Cp barnet <3

2010-04-17 // 17:50:29

jaa! cp barnet! hihihihih

2010-04-17 // 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback