*uhuh* Im sick

Fick precis ett mail från Backup Event. Det visade sig att jag ska jobba nu på torsdag mellan 11-14. Åh. Visst, det ska bli riktigt nice att få lite extra cash, men jag har dragit på mig en sjukdom nu under dagens lopp. Underbart-NOT!

Började imorse med sprängande huvudvärk och illamående och det har bara blivit värre under dagen. Nu är jag astrött (kan knappt h¨lla ögonen öppna) och har feber med.
Ska sova bort det nu hade jag tänkt. Vilket betyder ingen mer blogguppdatering under dagen. Men vem bryr sig?

Godnatt!

Kommentarer från er söta läsare.

Vad kul att du har lite jobb :) Tråkigt att du är sjuk :( Krya på dig!!

2010-04-13 // 19:30:01
» Suzie

Hallå, jag bryr mig kanske??????

2010-04-13 // 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback