Head over heels.

Vart tog helgen vägen egentligen?
Jo, min lördag passerade förbi ganska så fort. Var med Marry en stund. Vi spelade Guitar Hero och kollade på lite videoklipp från Sytycd, sen skulle jag duscha och fixa mig inför kvällen. När jag var klar kom Suzie till mig och sen tog vi bussen till Andersberg för att festa.
Hade askul under hela festen! Suzie träffade äntligen Linus också. Förstår inte hur det kan ha gått så långt tid innan de träffats. haha. Dryga 6 månader. Jajaja.
Vid 2 tiden var alla måttligt trötta i alla fall och även om vi planerat att gå ut och dansa, så var det inget som genomfördes. Jag, Linus och Tommy gick hem till Linus. Typ 2 trappuppgångar bort. Härligt att man har en pojkvän som bor nära ;) Lite mat fick vi i oss när vi kom hem och sen gick vi och la oss vid 3 tiden.

Vaknade vid 10 tiden av att Linus alarm ringde. Han och Tommy hade bestämt sig för att vakna tidigt och dricka kaffe. Öh okej? Jag låg i alla fall kvar en stund till i sängen och sov. Var ashungrig när jag vaknat till liv, men de hade ingen mat hemma så jag gick hungrig i några timmar till. En stund senare kom även Pontus förbi och de tre började snacka en massa om Xbox spel. Jag satt och kollade på något tråkigt program på 1:an under tiden. Sen beställde vi kebabpizza! Första och ända måltiden på dagen. Men gott var det i alla fall! Pontus gick en stund efter det och vi andra satt och snackade en massa om vår barndom typ. Det var askul att höra alla hyss de hittat på som barn. Var det bara jag som var lydig när jag var liten? XD Sen solade jag en stund på balkongen medans Linus var och köpte snus och Tommy diskade. Efter det kollade vi på Draktränaren. Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt! Tommy gick en stund efter det och så var det bara jag och Linus kvar. Jag satte mig vid datorn en stund och snackade med Suzie och Linus satte sig och spelade lite xbox. Sen hängde jag på honom och så satt vi och spelade Fifa 10 mot varandra. 0-0 blev det alla gånger. Ingen av oss är speciellt duktiga på fotbollsspel tydligen :P Sen kollade vi lite på tv, något program som hette Eleventh hour tror jag och sen gick vi och la oss.

Vaknade som vanligt halv 7 och tog bussen hem vid 7 tiden. Nu sitter jag vid datorn och har inte så mycket planerat för dagen. Tänkte gå och lägga mig en stund till nu, sen duscha, äta och sola på baksidan om vädret tillåter. Jag har hört att det ska bli lika varmt som igår! Gött! : )



Kommentarer från er söta läsare.
» janna

Ja, det var nog bara du som var lydig som barn. För jag minns att jag inte var det, hehe :)

2010-04-12 // 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback