You and me.

Tog bussen in till stan med Suzie idag vid halv 12. Gick till Arbetsförmedlingen och fixade lite grejer där, sedan promenerade vi till Hemköp och köpte dricka och efter det en promenad till Nissan för att sitta och sola lite i det fina vädret. Dock var det lite väl kallt för oss som ju faktiskt saknar underhudsfett, så vi gick och satte oss på Bibblan ett tag. Jag läste Kamikazekeniner. Satt och skrattade och fick tårar i ögonen och Susanna måste ha trott att jag var knäpp. Haha.
Efter det tog vi bussen hem till mig och så bjöd jag på Ris och kycklingwok. Mumma! Susanna satt och underhöll sig med Sims 3 medans jag fixade maten. Sen satt hon och spelade en stund till efter maten och jag satt på mitt sovrumsgolv och målade lite.

Nu måste jag ta tag i städandet av mitt rum, det ser för jävligt ut här. Ops : )


Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

DU VILLE INTE SKEDA MED MIIIG!

2010-04-20 // 20:36:40
» ronja

BAHAHAHAHAHA! seriöst! det skulle bara varit skummt! XD

Men om du verkligen vill, på torsdag då vi har vår date? höhö

2010-04-20 // 21:13:28
» Suzie

LÄNGTAAAAAAAAAAAAR!! <3

2010-04-21 // 06:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback