Look through my eyes.

Idag träffade jag äntligen Suzie igen, har inte setts på ett bra tag nu så kände att det var dax. Vi gick en sväng inom högskolan och sedan direkt in på Ica Maxi. Ingen av oss hade ätit idag.. Wooops.
Köpte varsin stor pucko och kollade in den nya salladsbaren. Kunde självklart inte motstå det så blev varsin sallad med. Nyttigt värre! Gick hem till henne och käkade och såg på när hennes katt (som är rätt cp måste jag medge) kutade runt i lägenheten. Efter maten la jag mig ner på golvet och då passade hon (katten dåh, inte susanna) på att slicka mig på fötterna och bita lite i mitt hår. Helt normalt asså..
Tog 20 bussen till Ica söndrum för Susanna skulle hämta paket, men fick gå hem tomhänta för expediten hade märkt att legget hade utgått. Gick och snackade om en massa som hänt sen förra gången vi sågs, och det var ju säkert en vecka sedan, så hade massor att snacka om!

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Ah, men jag tror att jag är mer cp än katten :P

2010-08-30 // 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback