Dirty situation.

Fy vad dålig jag varit på att uppdatera på sista tiden.. Kan bero på att jobbet tar upp större delen av min tid nu.

I helgen har jag inte gjort så mycket. Mat hos Pontus i fredags med Ronja och älsk. Sen film på det, It's alive. Sämsta skräckfilmen någonsin!! Sen hem och sova typ.
Lördag. Satt och gosade rätt mycket med Kitty. Hon har blivit så fäst vid mig nu. Hoppar upp i fåtöljen och lägger sig och spinner och slickar mig i ansiktet när jag ligger i sängen. Sötaste katten någonsin :)) Sen satte Linus och Bo upp julgranen, men den ville ju inte bli rak för 5 öre. Beställde kebabtallrik trots att jag försökt tjata på honom att vi skulle gå och handla och laga något riktigt istället. Men men. Nästa gång, DÅ! Sen gick vi till Hemmakväll och skulle köpa cola och godis och möttes av milslång kö och en praktikant som stod i kassan. Yeah.. Pontus kom över ett tag sedan när vi satt och kollade på Narnia som gick på tv. Mitt i allt blev det myrornas krig så vi fick stänga av tv:n. Och internetet krånglade det med, så det blev kortspel för oss tre istället. Jag hade tur i spel och vann i stort sett alla gånger. Linus blev skitsur och jag och Pontus bara skrattade för han var sån dålig förlorare!
Söndag. Sov lääääääänge och gick upp och satt vid tv:n större delen av dagen. Söndagar är så sjukt sega. Gos med Kitty en hel del denna dagen med. Klädde deras gran för Bo frågade om jag var sugen på att göra det. Blev riktigt brao faktiskt :) Inte mycket mer hände under dagen faktiskt. Alex kom över en kort stund och de satt och snackade spel typ. Jag satt bänkad framför How I met your mother och Two and a half men :P

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback