Kiss N Tell.

Helgen var för övrigt grymt bra! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

Lördagkvällen spenderades på fest hos Kristin och Peter. Går alltid galet till där. Fick bland annat Susannas naglar intryckta i armen. Sen skulle vi dra ut på stan också, men missade bussen så tog en promenad in istället. Var dock helt nyktra väl inne så blev Mc Donkan istället för mig, Linus, Susanna och Marcus :) 

Söndagen betydde upp tidigt för att gå på julbord med Linus familj. På Svea. Riktigt gott var det! Sen blev det bowling med samtliga och vem vann om inte Jag?! Var såklart förvånad, jag suger på bowling vanligtvis och spelar bara någon gång om året. Linus blev lite sur med, dålig förlorare som han är. Sa att han inte ville spela mot mig fler gånger ;) Haha, sött!
Hem vid 4 tiden och läste högt för Linus ur körkortsboken. Höll fast honom i sängen och tvingade honom att lyssna. Elak flickvän. hehe. Sen larvade vi oss en hel del med, vi har rätt sjuk humor vi två. På kvällen blev det film, A cristmas carol. Var väl helt okej.
Trött som man var efter dagens bravader gick vi och la oss tidigt.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback