Pass out.

Shit asså. Igår på jobbet. Sånt liv barnen förde! Det var julfest, så de var ju självklart superuppspelta på vad som skulle hända och kunde inte sitta still en sekund. 
Det första som hände var att vi satte oss i ring och det bjöds på pepparkakor, frukt och saft. Lite senare hade vi långdans med alla barnen på hela dagiset. Dansade i alla korridorerna eftersom det var snöstorm ute och vi inte kunde dansa där. Sen var det mat, julbord! Vi fröknar fick självklart också äta av den goda maten. Åhhhh. Efter min lunchrast gick jag ut för att passa barnen på gården. Rullade stora snöbollar som säkert blev mer än 1 meter i diameter. Sjukt. In sedan för att äta mellanmål, fruktsallad och glass! Och efter det var det rätt lugnt på dagiset. Halv 5 slutade jag för dagen och stack hemmåt. Inte lätt att cykla i snödrivorna kan jag tala om.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback