When I'm with you.

Julhelgen. Mycket som skulle hinnas med på kort tid.

24:e
Vaknade vid 9 på julafton. Åt och fixade mig. Tog bussen vid 12 till Linus och mina bröder hade fortfarande inte vaknat då. Väl hos Linus inväntade vi hans syskon med familjer. Blev rätt högljutt där ett tag, men hade riktigt roligt! Och vem spelade jultomte om inte Linus! Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv! Delades ut klappar och jag fick min av Linus. Ett sjukt fint hjärthalsband i guld som jag är överlycklig för. Han fick en Philips mp3 av mig och blev lika glad han! :) På kvällen var vi trötta efter allt stoj och låg och mös och kollade på en film i soffan, Buried. Tyckte faktiskt den var riktigt grym! En och annan tår föll från min kind med.

25:e
Låg kvar i sängen och segade mig till 11 snåret. Lite frukost och tv-tittande och sen bar det av hem till pappa för lite julfirande där med. Sen hem vid 5 tiden för att fixa sig för fest på kvällen! Köpte snys till min älskade med på vägen. Snäll flickvän han har. Festen var galet bra! Umgicks mest med Suzie. Slogs lite som vanligt. Twister spelades det med. Det var riktigt underhållande! Festen höll väl på till 3 snåret. Drog in till stan för Mc donaldsmat. Sjukt mycket folk där! Sen slaggade vi hos Alex mormor :P

26:e
Seeeeg dag eller vad!! Fick inte mycket gjort. Åt kycklingsallad och låg och kollade på tv. Skjuts hem till Linus vid 4 tiden kanske. Fortsatte sega där. Kollade på något Simpson maraton som gick på tv. Och sen gick vi faktiskt och la oss vid 20 i 9 för att vi inte kunde komma på något att göra. Helt otroligt... Utvilad var man i alla fall på morgonen sen :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback