1 februari.

Åkte till Mbs vid 9 och satt där i en halvtimme innan en av kursledarna kom.
Vi gick igenom läxan lite snabbt (den som jag egentligen inte gjort. ÖHM....) och sen hade de inget mer planerat.
Så vi kollade klart på filmen "Jag AB", men det var lite strul med datorerna och att strömmen gått i hela byggnaden gjorde ju inte saken bättre. Vi satt nog i ca en halvtimme till och gjorde ingenting innan hon fick igång filmen.
Snacka om onödig dag idag...

Kom i alla fall hem vid 12 tiden, gjorde mat, satte mig vid datorn och har i stort sett suttit här sen dess..
Och nej, jag har inget liv.. typ..
Målat lite har jag gjort med! Men resultatet blev mindre bra.

Imorgon ska jag på ett möte som jag blivit anmäld till. Någon vägledningsgrupp av något slag. Låter det kul? Eh, nej. Inte direkt.. Ska i alla fall vara där mellan 9.30-12.00. Sen ska jag dit på fredag och nästa fredag också. Ska bli ganska skönt att komma bort från Mbs lite i alla fall. Får ju se nått positivt i det hela..

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback