20 februari.

Precis kommit hem från ännu en kväll hos Emelie och Dennis. Fredrik och Lollo gjorde också oss sällskap. Vi åt hemmagjord pizza som var helt underbar. Efter det kollade vi på melodifestivalen. Ärligt talat tyckte jag ingen av bidragen var bra. Speciellt inte Darin! Isch!
Sen kollade vi på två filmer, en skräck (ja, jag ryckte till hela tiden och alla andra satt bara och skrattade åt mig) och en Steven King film. De var väll sådär båda två. Steven King filmen var nog lite för djup för min smak.
Självklart hade vi även tilltugg i form av godis och popkorn ;) Mums!

Bussresan hem var lite av en skräckfärd. Dels var bussen nerspydd så alla flockades längst fram och höll vadhelst de hade i närheten över munnen och dels fastnade bussen ett antal gånger i snön. Turen var dock på vår sida och vi slapp gå ut och putta på. Inte för at jag tror att det hade hjälpt.. haha.

Nu hade jag tänkt lyssna lite på musik, chatta med Fredrik över msn och sen slumra sött i min säng. Imorgon blir det kanske pulkaåkning med gänget om vädret tillåter och på kvällen beger jag mig till min älskling ;) Lövely!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback