21 februari.

Jag hade precis somnat men ryckte plötsligt till av ett fruktansvärt ljud precis utanför fönstret. Klockan var nog runt tre då skulle jag tro. Det lät lite som åska, eller ett sånnt otäckt ljud från en skräckfilm som hörs precis vid det ögonblicket då man blir skrämd. Jag sprang upp ur sängen och kollade ut genom fönstret och det visade sig att det var all snö som befunnit sig på hustaket som helt utan förvarning kasat ner och orsakat detta höga ljud.
Var ganska uppspelt efter detta och hade svårt för att somna efteråt. Haha. ;)

Blir väll till att gå ut sen och skotta bort den kopiösa mängden snö som hamnat och tryckt ner våra buskar. Underbart.

Någon mer än jag som längtar till sommaren nu??

Kommentarer från er söta läsare.
» Suzie

Japp, bara du!

2010-02-21 // 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback