26 februari.

Haft en händelserik dag.
Började med att jag åkte till Mbs och satt där i en timme. Sen drog jag till stan och tog ut pengar. Dock fick jag en dum automat där 500- och 1000-lapparna var slut. Så det blev en himla massa 100-lappar i plånboken. Haha. Rik kände jag mig iaf :D
Sen gick jag in på H&M och köpte en skinnjacka (det var verkligen på tiden!) och en blåvit randig tröja.
Tog en promenad till Suzies lägenhet och hängde där ett tag. Var hungrig och fick hennes äpple och kände att jag ville göra henne en gentjänst, så jag gick till Lidl och köpte äppeljuice och choklad! Om nom nom nom.
Vid halv 6 drog jag hem och åt tacos och tårta och vid halv 8 ringde Fredrik och undrade om jag ville hänga med hem till Lollo. Självklart, jag hade ju inget annat planerat för kvällen.
Vi kollade på Lets dance och tog en tripp till Ica Maxi för att köpa lite gott. Det blev OLW naturchips för min del. Mums! Tova, Disa och Vicci kom också inom Lollo en stund och vi umgicks lite, men ingen orkade komma på något vettigt att göra. Sen skulle Fredrik tvunget hem vid 12 för att titta på Curlingfinal. Väldigt nödvändigt XD

Imorgon ska jag, Fredrik och Lollo fotografera lite och det ska bli kul kul. Sen på kvällen blir det asiatiskt tema på maten och sen blir det Melodifestivalen igen! :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback